Știai că datorită deficitului de magneziu te poți simți tensionat și stresat?

Beneficiile Magneziului

  • Reglează colesterolul
  • Asigură sănătatea inimii
  • Ajută la circulația sângelui
  • Purifică organismul
  • Contribuie la metabolismul energetic normal
  • Consolidează sistemul osos împreună cu calciul și Vitamina D
  • Relaxează nervii și mușchii
  • Participă la procesul de digestie
  • Ajută la transformarea zahărului în energie
  • Împiedică formarea depunerilor de calciu, a caliculilor renali și biliari

Vitamina B6 joacă un rol esențial în construirea și menținerea țesuturilor musculare și este necesară în absorbția proteinelor și grăsimilor.

Împreună cu magneziul contribuie la reducerea oboselii și extenuării, la metabolismul energetic normal și la funcționarea normală a sistemului nervos.

MaxiMag

100% din doza zilnică recomandată de Magneziu și Vitamina B6

MaxiMag 30 capsule

30 capsule

MaxiMag 20 plicuri

20 plicuri

MaxiMag 20 comprimate efervescente

20 comprimate
efervescente

Alege forma care ți se potrivește, capsulă, comprimat efervescent sau pulbere. MaxiMag ajută la restabilirea nivelului optim de magneziu din corpul nostru.

*VNR - Valoare Nutrițională de Referință (Conf. 1169/2011). Consumul de referință al unui adult obișnuit (8 400 kJ/2 000 kcal)

Ingrediente: 375 mg Magneziu ionic, 1.4 mg Vitamina B6

Mod de utilizare: 1 capsulă/ 1 comprimat efervescent/1 plic pe zi.

Deficitul de magneziu

Magneziul trebuie furnizat zilnic corpului, tocmai datorită funcțiilor multiple pe care le îndeplinește. Când nu avem un aport suficient de magneziu ne putem confrunta cu simptome ale deficienței, lucru care poate perturba echilibrul altor minerale din organism, provocând probleme care reverberează în toate sistemele organismului.

Deficienţa de magneziu se poate modifica ȋn timp, ȋn funcţie de necesitatea de magneziu din organism şi modificările ȋn dietă şi stilul de viaţă. Cel mai adesea, este ȋntâlnită la pubertate (când organismul este în plină dezvoltare) și ȋn cazul femeilor ȋnsărcinate sau care alăptează. Consumul în cantități mari de magneziu este necesar în cazul persoanelor cu un stil de viață hiperactiv, care sunt supuse la perioade prelungite de stres sau care efectuează activități fizice solicitante. Simptomele carențelor de magneziu pot cauza stări de slăbiciune, nervozitate, oboseală, deficiențe de somn, crampe musculare, cât și tulburări cognitive.

Surse de magneziu

Pentru a diminua carențele de magneziu din corp, este benefică adoptarea unei alimentații echilibrate pe bază de produse ce conțin un nivel ridicat de magneziu (cereale integrale, legume verzi, oleaginoase). Deoarece nu putem obține doza de magneziu necesară zilnic doar din alimentație, se recomandă utilizarea de suplimente alimentare pe bază de magneziu care contribuie la echilibrarea şi buna funcționare a organismului, ajutând astfel la menținerea sănătății optime.

Carența de Vitamina B6

Este responabilă de senzația de oboseală și de apariția convulsiilor, poate provoca anemie, dematită seboreică, eczeme sau diferite afecțiuni ale pielii.

Vitamina B6 este indispensabilă metabolismului, deoarece ajută la transformarea proteinelor, lipidelor și glucidelor. Intervine în formarea globulelor rosâșii si este un antioxidant foarte puternic, ajutând organismul să elimine unele substanțe toxice.

Sursele alimentare importante sunt reprezentate de cereale integrale, carne de pui, porc, pește, legume, fructe (excepție fac citriceșe) și ouă.

Comandă